ExactExact AppsExact SynergyNieuws

Exact kondigt in release 266 met trots de Exact Synergy App versie 5.2 aan. In deze versie is het o.a. voortaan mogelijk om documenten aan te maken en te bewerken. Voor deze app is release 266 een vereiste. De nieuwe versie biedt veel nieuwe functionaliteit en verbeteringen!

Voor het uitvoeren van een update is het altijd van belang om de release notes, changelogs en systeemeisen van de betreffende product update/service pack te raadplegen.

Startup – Keuzemenu

Om makkelijk met de app te starten, biedt Exact bij de start van de app de keuze om een rol te kiezen. Door te kiezen tussen Professional (alles) CRM, Hour Entry, Self Service of Default, worden verschillende menu-items ingeschakeld om de app op jouw favoriete gebruik af te stemmen.

Tips

Om verder het maximale uit de app te halen, is Exact begonnen met het toevoegen van tips. Hiermee word je geholpen om de app nog beter te kunnen benutten.

Documenten maken en bewerken (iPad)

Met name de functionaliteit ten aanzien van documenten is in deze versie enorm uitgebreid. Zo kun je vanaf release 266 nu niet alleen documenten lezen maar ook aanmaken en bewerken.

List (phone)

View

Attachment

Edit

Relaties in de buurt

Op basis van veel gegeven feedback heeft Exact de functie ‘In de buurt’ aan de relatiekaart toegevoegd, zodat je kunt zien welke relaties nog meer in de buurt van de gekozen relatie zijn.

In de buurt

En zoals altijd zijn er andere en kleinere verbeteringen aan de app doorgevoerd, bijvoorbeeld om de chat-functionaliteit gemakkelijk te gebruiken. Daarnaast kun je nu ook je Uren indienen met de Synergy app.

 

Release notes en Systeemeisen
Voor een overzicht van de release notes per product update en de systeemeisen, zie

Installatie
Om te kunnen beschikken over een Service Pack, dient u een update uit te voeren van de software. Het installeren van een Service Pack werkt op dezelfde wijze als het uitvoeren van een reguliere update. In plaats van de gewenste product update, selecteert u in dit geval echter het gewenste Service Pack bij ‘Versie’. Wanneer het Service Pack er niet bij staat, klikt u eerst op [update]  naast het veld om de lijst met beschikbare updates te verversen. Hiervoor is het van belang dat de gebruikersnaam, wachtwoord en het domein zijn ingevuld.

Voor meer informatie over het uitvoeren van een update kunt u uiteraard te allen tijde contact opnemen. Bij eventuele vragen over het updaten van uw software is het uiteraard te allen tijde verstandig om vooraf contact met ons op te nemen. Wij kunnen u uiteraard ook altijd ondersteunen bij het installeren van uw updates. Dit kan periodiek geschieden op basis van nacalculatie maar u kunt hiervoor ook een jaarlijkse supportovereenkomst afsluiten.

Hoewel een update in eigen beheer kan worden uitgevoerd wordt software steeds complexer. Daarnaast is deze meer en meer verweven met de onderliggende techniek en rollen en rechten op uw infrastructuur. Wij raden u dan in principe ook aan om updates door onze specialisten te laten uitvoeren. Wij maken uiteraard te allen tijde graag een afspraak met u.