SALES in SYNC

SALES in SYNC – OMNI-channel sales geïntegreerd met uw ERP

SALES in SYNC staat voor verkoop en retail, met alle gerelateerde verkoopkanalen, in de cloud. Dat kunnen traditionele winkels zijn met kassa’s of een kiosk, of webwinkels met een webshop. Producten met al hun technische en commerciële informatie, denk aan verschillende prijstypes, worden centraal in het PIM beheerd. De producten en de gehanteerde prijzen kunnen per kanaal worden ingedeeld. Alle software is web-based, hoeft nooit geïnstalleerd te worden en draait op elk apparaat met een online web browser. Dankzij “local storage” geheugentechnieken kan het cloud POS blijven doorwerken als de internetverbinding wegvalt.

De oplossingen zijn gebaseerd op een volledige integratie met in gebruik zijnde applicaties zoals boekhoudsystemen, TMS systemen en overige administratieve applicaties. Door de in deze systemen aanwezige functionaliteit te benutten, aangevuld door haar technologie, levert Scan Sys een zo efficiënt mogelijke oplossing die aansluit op de processen van iedere administratie.

Gecontroleerd groeien en eenvoudig en snel aanwezig kunnen zijn op de juiste verkoopkanalen?

Met SALES in SYNC ben je op alle apparaten snel ‘in control’ en rol je je assortimenten over bestaande en nieuwe kanalen uit,  zonder dat het meteen complex en kostbaar wordt. Centraal beheer van gegevens en managementrapportages zijn een geïntegreerd onderdeel. Kijk snel wat SALES in SYNC voor jou kan betekenen.